Het team organisatoren van de regio bestaat momenteel uit Iris, Martijn en Piet. Dit team organiseert de toffe aktiviteiten voor alle leden van de Regio Westland. Het bekendste voorbeeld is het Westland Scouting Spektakel.

Natuurlijk zijn er veel meer toffe aktiviteiten te bedenken zoals: Strandwandeling, Hike, Wadlopen, Feestje bouwen, etc....

Vind je het leuk om aan een bestaande aktiviteit mee te werken of wil je een nieuwe aktiviteit gaan opzetten, meld je dan aan bij het Regiobestuur > Contact

Hebben jullie in de eigen groep een toffe aktiviteit die je wel eens samen met de andere groepen in het Westland wil organiseren? Meld je dan ook aan.

Je kan je ook aanmelden als je een aktiviteit wil ondersteunen met hulp in de voorbereiding en de uitvoering. Met veel hulp wordt iedere aktiviteit ook veel leuker en makkelijker te herhalen.