Bestuur voor Explorers
Zondag 11 September 2022, 09:00am - 04:00pm
Hits : 244
door PVDS
Op verzoek vanuit de regio's heeft het trainingsteam de Explorerbestuur training voor Explorers geprikt op 11-09-2022!
De training voor Explorers die in het bestuur van de afdeling zitten of het voornemen hebben om daar deel vanuit te gaan maken in de toekomst, zijn van harte welkom om zich in te schrijven.

Hieronder is de link om in te schrijven voor de explorertraining van 11 september 2022.

Op zondag 11 sept 2022 organiseert Scouting Academy Vlietstreek-Den Haag een training voor explorers. Clubhuis Be Pals Prinses Juliana Laan van Poot 93 , 2566 EA Den Haag. De training is met name bedoeld voor de explorers die in het afdelingsbestuur zitten of dit binnenkort gaan doen. In deze training komen de meest belangrijke onderwerpen voorbij: de visie van Scouting Nederland, het programmeren van wekelijkse opkomsten, zelfbestuur en democratie, motiveren en de processen in een afdeling.

Datum: zondag 11 september
Tijd: 9u-16u (inclusief lunch)
Kosten: € 15,- per persoon
Locatie: clubhuis Be Pals
Adres: Prinses Juliana van Poot 93 in Den Haag

Nog even ter verduidelijking:
Het is voor explorers, NIET voor explorerbegeleiders. Het is uiteraard handig als deelnemers hun begeleiders en de explorergroep inlichten.
Er kunnen 2 explorers per scoutinggroep zich aanmelden. Het lijkt handig als dit bijvoorbeeld de potentiële voorzitter en secretaris is binnen het (toekomstige/ nog te vormen) explorerbestuur. Want na de training zullen de deelnemers het verder moeten uitdragen naar de groep en begeleiders.

Meer info over een explorerbestuur en de rollen in je explorergroep vind je hier:

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met je eigen praktijkbegeleider of met de Regiocoach Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.